It´s spinning round round...

Nu är jag på jobbet igen. Blev INGEN sömn alls idag, vet allvarligt inte hur jag ska klara att vara vaken till kl 8 imorgon bitti. Det snurrar i huvudet och jag känner mig nästan berusad..
It´s gonna be a looooooong night.

Har lite "lördags godis" med mig iallafall, Twix. Längessen man käkade det, men funkar bra när man känner att man blir trött... *S O C K E R   K I C K*



Jag hade ju planerat att sova under dagen, men så slog jag på tvn, dum som man är, och se på fan, tv4 film visar faktiskt en bra film. Kände mig nästan tvingad att titta. Filmen Bodyguard, en gammal 80tals tår-drypare med Kevin Costner och Whitney Houston (innan hon blev knark-queen). Har nog sett filmen 6-7 gånger, men den är ju så fin. :) och Whitney´s röst går inte av för hackor, klassikern "I will always love you" spelas i slutscenen och då trillade en liten tår ner för kinden på mig. Efter det vart man på tok-kram humör..men har man ingen att kramas med är det svårt...

Damnit, nu måste ja sätta igång att jobba.
Tjipp o hej!


p.s. Visste ni att det var Kanelbullens dag idag? Undra vems idé det var....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0