Lönefredag?!

Trodde jag iallafall, men attans så fel man hade. Kollade kontot inatt medans jag jobbade, men där lyste lönen med sin frånvaro. Snackade med chefen i eftermiddags då han informera mig om att min lön hade satts in på fel konto! Antagligen är det någon annan som är extra glad över sin lön idag.

Fick även veta att vi inte alls har släpande lön som jag trodde, utan jag skulle visst ha fått lön i augusti, vilket jag inte fick. Herregud vad rörigt! Det positiva i denna röra är ju att jag kommer få både Augusti och Oktober lönen på måndag! Då kanske jag faktiskt kan betala mina räkningar och få några kronor över..Yeeeeey. Så nu längtar jag till måndag!

Blir jobb nu i natt och imorgon..sen bär det av till Örebro... Inte lämnat Sthlm sen i februari. (Förutom kryssningar) Så ska bli kul och få se något annat.

Nu ska ja nog värma min mat, Makaroner och köttbullar, som sagt längtar jag efter lönen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0