Nattligt Sug...

Nej det är inte så snuskigt som det låter! Ligger i sängen och kan inte sluta fantisera om choklad. Dom säger ju att choklad är ett sex substitut för oss tjejer. Kan nog vara så. Även om det finns en del choklad som överträffat en del sexande. Hahaha.
Och tvärtom självklart.
Men allvarligt, skulle va kul att baka något, har inte bakat på evigheter.
Någon som har något bra recepttips?

Kommer ihåg när jag bodde hemma hos morsan, då jag och lillsyrran brukade baka muffins. Hon tyckte alltid det var så kul att få hjälpa till. Då var hon ju bara 5-7 år. Nu är hon ju stora damen, fyllde 11 i Augusti. Inte har man träffat henne sen i februari heller. Det blir det snart ändring på. Har lovat att hon ska få komm upp till stockholm på höstlovet. (slutet av oktober) och vara här i några dagar. Ska bli kul som fan och få visa henne stockholm. Undrar bara vad man ska hitta på med henne. Möjligtvis gå på nå bio..Blir nog en del gratis nöjen med, har ju inte hur mycket pengar som helst heller...

Kanske dags att sova snart.. men blir nog svårt.... JAG VILL HA CHOKLAAAAAAD!!!


Jag & lillasyster...2006



Kommentarer
Postat av: jimmy

mina fina systrar:)

kul sk ani ha , det finns massa gratis i sholm se:)

men umgås o kramas viktigast:)

2008-10-06 @ 13:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0