Oh lord..

57 minuter tills jag slutar, får kämpa för att hålla ögonen öppna.
Sista jobbkollegan gick precis hem och nu är jag ensam. Tror det kommer någon vid 07.30, hoppas nästan på det annars är risken överhängande att jag faktiskt slumrar till. Har druckit 6 glas kaffe (som sagt har vi inga muggar på jobbet utan flashiga 5kronors glas från Ikea)..börjar kännas i huvudet!

Oh, nu ringde faktiskt en kille jag jobbar med, han skulle visst börjat kl 7, men det var förseningar i tunnelbanan och var på väg nu. Då får man sällskap snart då. Yeey.

Har spenderat dom senaste drygt 2 timmarna med att se på Family Guy, the movie. Fy i helvete så kul. Satt och småskratta för mig själv hela tiden. Han jag jobbade med måste trott att jag var galen.
Det är jag ju också....på ett bra sätt.

fan va jag svamlar. I need to sleep...ZZZzzzzZZZ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0