Torsdagsgrubblerier..

Nyligen anlänt till jobbet, lugnare än vanligt ikväll, hittills anyway. Fick som tur var låna Valle´s SL-kort till jobbet, annars vettefan hur man hade kommit hit. Pratade med Robban påväg till jobbet och föreslog att vi skulle ses nåndag, inte träffat honom sen i...hmm...juni!! Galet länge, han fyller ju år nästa helg med så man får väl se vad man ska hitta på i present till honom...

Lyssnar på lite Stereophonics nu och känner mig lite lagomt kvällsmelankolisk. Fick en snus av en jobbarkompis med, så har en grymt skön "kick" just nu.(Sorry Brorsan)
Jag vet att jag borde sluta med att hobby-snusa på jobbet, men det är ju så gott!

Imorgon är det Idol igen, då kommer mitt vanliga idolinlägg. Mina inlägg brukar ju inte vara speciellt positiva, men jävligt ärliga, så hoppas några av er uppskattar dom. Vore fortfarande trevligt med lite mer kommentarer, ser allt att en del läser min blogg men ni lämnar dåligt med spår efter er...skärpning!

Funderar på att lägga in lite fler ego-bilder med, glömmer alltid bort o föra över från mobilen till datorn. Omständigt värre.
well, back to work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0