Vilken dag!

Efter en minst sagt nervpirrande dag, skulle jag eller skulle jag inte ha möjlighet att åka imorgon?
Allt löste sig tillslut iallafall så nu kan jag andas ut. Det värsta är att jag bara sovit drygt 2 timmar under dagen, vet inte alls hur jag ska klara en hel natts jobb. Har bullat upp med kexchoklad och Redbull, får jag bara tag på en snus så är kvällen fulländad.

Imorgon 08.55 går bussen, måste eventuellt smita iväg tidigare från jobbet så jag är helt säker på att jag hinner. Hoppas verkligen inte Valle somnar och inte vaknar i tid, hon ska ju med till Örebro.
Anyway, är framme i örebro vid lunchtid och då ska man äntligen få träffa syster yster! Ska bli sååååå kul.

Nu måste jag sätta igång och jobba. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: emelie

Först och främst. min slips hittar man inte vart som helst. kostade fan 300:- min slips. inte fan säljer jag den då

2008-10-26 @ 02:22:50
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0