Ännu en natt på jobbet...

Sitter på jobbet nu. började kl 19..Blev nämligen inbokad att jobba 19-08...alltså 13 timmar...samma sak imorgon natt. Kan lova att jag kommer ligga i sängen hela sändagen, ev släpa mig upp i fotöljen med en filt och ha filmmaraton, kanske bjuda över något trevligt sällskap...om man inte känner sig allt för sliten..

SItter och funderar över vilka galningar som kommer ringa ikväll, vet att Boholm har födelsedagsfest hemma i Borlänge (skulle ge allt för att vara där) så blir dom fulla nog lär jag nog få massa dalmåls-busringningar.. :)

Gäller bara att hålla sig vaken inatt, funderar på att överdosera kaffe till bristningsgränsen, men det kan få motsatt effekt och göra så att jag istället somnar..inget jag vågar riskera. ska ändå sitta ensam på jobbet några tittar på morgonen...

kommer nog bli några inlägg inatt, fortfarande inte fixat bredband hemma...blir nästan tokig av tanken...
well, back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0