Är detta fucking dolda kameran eller?

Seeeeriously!!! (mina vänner vet precis hur det låter när jag yttrar detta yttryck). Denna dagen har varit bland de värsta på mycket länge! ALLT har gått käpprätt åt helvete helt enkelt. Dagen börjar med att jag glad i hågen loggar in på min internet bank, ser att jag fått lön..(yippie så mycket det var..NOT) och betalar hyra och min gamla mobilräkning. Då trodde jag att Telenor äntligen skulle koppla igång min mobil igen..(Nu är den spärrad för utgående samtal) så jag ringde dom.
Då visar det sig att de har spärrat mobilen för att NÄSTA räkning som ska komma, som jag by the way ännu inte ens fått hemskickad. Dom påstod att eftersom den är så hög (helt sinnesjukt..) så kan dom spärra min mobil..UTAN ATT ENS MEDDELA SINA KUNDER! Låter fruktansvärt ologiskt att spärra någons mobil innan de ens skickat ut en räkning och som förfaller 11 oktober?!!? Tydligen får man göra så....NÖJD KUND GARANTI?! Vare det så det hette? Jävla BS. Telenor kan ta sig i arslet!

Har precis börjat lugna ner mig efter två mycket hetsiga samtal till Telenors kundtjänst...då ska jag dra till jobbet. Passa på att hoppas in på Vivo för att köpa nåt att käka till nattpasset då funkar ej mitt Visakort i kassan. Jag blir sjukt generad och får fram.."ehh...jag ska bara springa till bankomaten snabbt". Väl där, stoppar i kortet, trycker koden (you know the drill) och va händer då..Jo, BANK-FAN tar mitt kort. *Sjoofs* så var det uppätet och kvar står jag och kan inte fatta vad som just hände.

Så imorgon ska jag ringa Handelsbanken (Thank god att man kan använda Harrys mobil) och fråga om dom är lika pantade som folket på Telenor..
This is not my day!

Sammanfattningsvis...Utan Visa-kort, Utan Mat & Utan Mobil! (Kan bara ta emot samtal/Sms..)

Hoppas det inte blir några jobbiga samtal nu inatt..Pallar inte! LÄNGTAR TILLS IMORGON!

Kommentarer
Postat av: Andrea den Sköna

Du har säkert tagit godis från småbarn eller dylikt, så detta var bara vad du fötjänade! Mohahaha

2009-02-17 @ 15:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0