Bloggdesign...

Har funderat lite på hur jag ska fixa min blogg, den "design" jag har för tillfället är ju verkligen inte något som speglar min personlighet. Har kollar runt lite på en del "bloggdesign-hjälp"- sidor..men det ser rätt krångligt ut. Hmm, Undrar om man skulle beställa en design av någon som Boholm gjorde. Kunde ju va skönt att någon annan fixar det åt en...
Ska tänk på saken iallafall. 

Idag har det inte hänt speciellt mycket, däremot hörde chefen av sig, alltid lika trevligt, och frågade om jag ville ta ett extra pass inatt, kl 22-06. Jag nappade såklart, behöver verkligen extra timmar och nattpass funkar superfint för mig.. så det tackar vi för. Lär inte bli allt för stressigt när det är tisdag-natt heller. så man kanske hinner blogga lite...

Nu sitter jag på jobbet iallafall, kollar in massa sköna simpsons avsnitt.
Härligt och kunna se hela avsnitt, gratis ;)

Ledig imorgon iaf, ska tvätta då. HURRA! tråkigt men nödvändigt.
Bara 5 timmar och 35 min kvar typ....

Kommentarer
Postat av: jimmy

oki siss...kul blogg den bra..min som tråkig hahah men du läser väl den hoppas jag:)

gonatt nu ska jag sova....Nattuggla hihi

2008-10-01 @ 00:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0