Det rycker i shoppingnerven...och börjar bli kramsjuk..

Vet inte vad det beror på, att jag inte shoppat på länge kanske, men även att det börjar lukta lön. Min första lön från nya jobbet. ska bli så jävla härligt att få den första lönespecen..även om jag vet att lönen inte kommer vara så speciellt hög. Kommer ju gå lite pengar i helgen när vi brudar är ute på havet och har kul... men några kronor över till att shoppa hoppas jag på...Budget shoppa om inte annat :)

Köpte ett par nya örhängen igen idag..Orientaliska örhängen, hittade dom på tradera och dom var bara för fina för att motstå. Vet inte varför jag har sån örhängs-fetisch men jag bara älskar örhängen..oftast  stora och vräkiga som verkligen står ut. :)

Börjar bli hungrig, man kanske skulle fixa lite mat....men det är så tråkigt! Alltså, gillar ju att laga mat, men inte till en person. Mycket roligare att laga mat till någon annan, eller annu bättre, MED någon annan. Måste verkligen hitta en höst kärlek :) Man blir ju så ruskigt kramsjuk när det börjar bli kallt oxå...

Ne nu ska jag fortsätta prata på msn med en väldigt trevlig herre...:)




*Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0