Förbannade jävla idioter..

Blir less på folk ibland. Idag är en sån dag, så alla verkar glo på en. Stirra ut en som om man vore en Alien... VUXNA MÄNNISKOR som stirrar som små snorungar. Både på tunnelbanan och Bussen till jobbet var jag utsatt för detta, evigt stirrande av folk som inte orkar bry sig som sina egna patetiska små liv och därför måste få andra och må dåligt.

Jag förstår inte denna rädsla folk verkar ha för tjocka människor. Jo jag sa TJOCK och tro mig jag är väl medveten om att jag är tjock och att några av mina vänner också har ätit en eller annan chipspåse för mycket. Men vad jag inte förstår är varför detta är så intressant att glo/viska om...som om jag inte vore där. Självklart sitter man där och håller käften, det gjorde jag idag, bet mig riktigt i läppen för att inte vräka ur mig mig något som jag sedan fått ångra...

Och det här med att det är såååååå spännande att glo, tror ni att stora människor mår bättre av att ni glor? Tror ni att någon mår bra av att bli utstirrad? Vore det verkligen kul om vi alla såg LIKADANA ut? En stad, ett land fyllt av "Blondinbella"-kopior
och wannabe-bratz-boys med för mycket fritid för att skaffa sig ett riktigt liv.

Blir så JÄVLA Bitter...och jag står för det. bara FUCK OFF idag!




p.s. Tro mig, jag är inte alltid sån bitch..men ibland behöver man ventilera...
Nu skulle jag behöva en snus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0