H Ö S T

På väg till jobbet idag så tittade jag ut genom bussfönstret och såg till min förvåning att hösten är här..Har liksom (jag vet, men jag hittade inget annat ord) inte tänkt på det förrän nu. Har gått omkring med massa tankar i skallen så inte tänkte på det helt enkelt. Äntligen är sommaren över!! Visst är det härligt med sommar men hösten är underbar..så länge det inte regnar jämt..Blir bara så inspirerad av hösten, alla vackra färger som lyser upp all denna gråa "betong-djungel"..
ahh... ska se till och ta lite egna höstbilder detta år...glömmer alltid det..





Gillar när kylan börjar krypa på, man kan äntligen slänga på sig en halsduk, stå å huttra vid busshållplatsen och sen faktiskt njuta av att man får värma rumpan lite på bussen...Sommartid är det ju en plåga att åka kommunalt...

Enda som fattas nu under hösten hade ju vart någn att mysa med, någon att hålla i handen och va sådär äckligt småförälskad i... men det kommer väl.."Det ordner sig" som Brorsan brukar säga...

Sitter på jobbet nu iallfall, sista natten för denna vecka sen e man ledig i 4 dagar...bara 9 timmar tills man slutar.
Blir en riktig kaffe-drickar natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0