känner mig låst...

Trodde kanske att jag redan skulle ha klappat ihop utan en användbar mobil, men hittills har jag ju inte dött. Dock känner jag mig en smuuuuula låst med vetskapen att jag inte kan ringa NÅGON. Att lita på att andra ska höra av sig är ju helt överskattat, verkar ju som det måste vara jag som ska höra av mig.

Tur att jag har datorn nu iallafall, annars hade jag väl blivit tokig.
Hängig värre idag. hes i halsen och tung i huvudet, kan ju vara kryssningens nattbravader om tar ut sin rätt.
Ska hålla mig hemma i veckan, så man är piggare till torsdag då det vankas jobb igen!
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck, det är såna här dagar man skulle ha en såndär...............hmm............vad kallas det nu igen.............*tänker....*..jaaa, just det, POJKVÄN.
Man skulle ju haft en pojkvän som kunde ta hand om en lite...eller snarare som kunde tyck synd om mig.

Idag kom räkningen från telenor ookså, hallelulja, vilket riktigt jävla skit företag det där är. Alla ni som ska skaffa mobil abbonemang eller bredband...STAY AWAY FROM TELENOR!! Spotta på dom bara...

Ne, om man ska ta och bli lite gladare. Spela lite poker kanske :)
Sen har ja hittat en sida  där man kan se alla simpsonsavsnitt gratis...den lär användas flitigt under jobbnätterna.

skriver mer sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0