Veckan som gått..

tänkte dra händelserna i veckan...för er som är intresserade ;)

Söndag: SOV HELA DAGEN..och natten..helt sinnesjukt skönt.

Måndag: Valle kom förbi. Glodde mest på tv och snacka...och så ringde hon på massa jobb. (Hon ska provjobba imorgon efter en lyckad intervju idag..GRATTIS!)..

Tisdag: Pratade med J på msn och han hade tydligen lika tråkigt som jag, så jag bad honom titta över. Var ju ändå hemma själv eftersom Harry går i skolan på dagarna. Hann knappt bädda säng och duscha innan det knackade på dörren och där stod han, nyklippt och morgon mysig :) Blev en film och lite kramar och samtal innan han va tvungen och dra hem.. resten av dagen blev lugna gatan!

Onsdag:
Hade bestämt tidigare i veckan att Ville skulle komma och hälsa på och sova över..(och självklart hans übersöta diva-hund Daisy). Städade lite och grejade hemma när Ville dök upp vid 19 tiden. Efter han skrikit ur sig sin rädsla från att se ormarna i terrariet så blev det att kasta sig i soffan och titta på Idol...och kommentera hur sämst folk är! Humor på hög nivå..(skämdes ju över att vara från Karlstad) Dock såg vi en pärla som vi alla tre fick rysningar av:
Anna Bergendahl. Att den underbara och storslagna röst kunde komma från den lilla 16åringen.. who knew liksom!
anyway...enjoy this video:


Efter Idol tittade vi på den sjukt balla och roliga "Another Gay Movie". Har ni inte sett den, gör det.. och skratta er till tårar!
(varning! till er homofober...och är ni sånna, drop dead). Ville hade köpt med vad som kanske kommer bli min nya favorit. Häägen Dazs - Baileys Irish Cream. Glass orgasm vill jag lova!
Innan det var sovtime skulle vi på en snabb kvällspromenad med Daisy, tydligen var hon alldelles för uppspelt över att hälsa på mig för hon vägrade göra "no 2"...men det gick ju bra iallafall!

mmmmm..*dreggla*

Torsdag: Vaknade till en snabbis av att Harry stressade iväg till skolan vid niotiden.(lite sen måntro...haha) men somnade snabbt om. Vi lunchtid vaknade både jag och Ville och hade pizza-craving på hög nivå. Kul att man då inte fick något svar hos pizzerian..*muttra svordomar*
Tillslut blev jag så sur så jag ringde ett annat place i närheten. tog ca 1h men sen fick man mat i magen!
Vid halv fyra tiden var Mina besökare tvungna att kila, sorgligt nog, så härligt att umgås med min lilla Villish.. han är ju sååååå galen! på ett bra sätt.
Vid 17tiden kom Harry hem och hon hade Valle med sig. Dom hade handlat lite käk i Högdalen C så vi käkade ÛBERgoda baguetter och tittade på filmen Saw 3 (inte direkt bra för aptiten). Blir nog Saw 4 imorgon..inte sett den än!
vid 21tiden drog jag till jobbet..och här sitter jag nu...och ska spela lite facebook-poker med Boholm ;)


PuSS & NyP i HäCken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0