1 vecka kvar...

Om en vecka blir det full rulle, busungarnas prinsessa komemr på besök, nämligen min söta lillasyster. Har ej sett henne på två månader drygt så det ska bli kul såklart. Hon stannar över nästan hela påsklovet, skönt för henne att komma hemifrån och få se något nytt!

Däremot insåg jag härromdagen, när räkningarna betalades, att jag är pank, snorpank. Jag måste helt enkelt få jobba extra lite mer ofta, eller leta nytt jobb. Ska köpa SL-kort idag, där ryker 700 spänn, sen har jag inte många kronor kvar. Känns ju förjävligt när syrran ska komma, men vad gör man, viktigast är la att man får umgås?

Nej, fyfan, denna månad kommer bli tuff som fan!

Toksöta syster..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det verkligen måste räkna ut vad man har råd innan man gör saker dock fast värt vara pank om man får ha SKITKUL...

Synd ej kan hjälpa..

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAR OM ER ...

kul hon ska komma

love ya

2009-04-02 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0