Vårkänslor

Imorse när jag lämnade jobbet möttes jag av solens strålar, fågelkvitter och människor utan stora tjocka vinterkläder.
Våren har anlänt!
Det var tydligen inte bara mig som vädret påverkade, mitt i morgonruset på bussen så upptäckte jag hur rofyllda folk såg ut, den där vanliga "jag-hatar-mitt-jobb-och-jag-vill-inte-dit"- blicken som alla brukar ha fanns inte riktigt där. Istället såg man hur folk lutade sig tillbaka och drömde om semester, äta glass i någon park, dagar på beachen och brunbrända ben..

Älskar att glida på bussen o tbanan genom Söder och hem på morgonen när man ser solens strålar mot asfalten.
Today I feel good.

Dagens Låt: Emilia de Poret- Pick me up
Dagens mat: Korvstroganoff och Ris
Dagens Händelser: Sova, Le och Jobba




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0