Freakin Wonderful Day

Jag har varit ensam hemma hela dagen idag, inte nog med det, jag har bara varit inomhus, varit oproduktiv och fortfarande inte klätt på mig. En riktig jävla lazy day. Valle sover borta och Harrie har vart i skolan och jag har för första gången på länge fått vara ensam. Så fruktansvärt skönt.

Inte heller har jag någon mensvärk längre, känner mig rätt glad och som grädde på moset så fick jag paket från CDON idag. Min film har äntligen kommit, Twilight. Får se om Harrie vill inviga filmen med mig ikväll, annars blir det nog imorgon med Valle.

Men som det ser ut nu, kommer detta vara en riktigt skön dag.
Bara njuta av ledigheten....*aaaaaahh*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0