Happy Jesus-day

Sitter på jobbet nu, denna gång med lillsyrran. Lillen ville följa med. :D Hon har precis somnat och ser så fridfull ut.
Ganska lugn natt hittills, skönt som fan. Antar att de flesta festade igår...eller ska festa imorgon.

Det är en sak jag funderat över, kalla mig torr eller vad ni vill men varför super ni på Påsk? Seriöst, när blev skärtorsdagen värsta supar-dagen? Inte för att jag firar påsk, var mest kul när man va liten, ni vet massa ägg, godis och påsklov.
Ändå känns det inte riktigt rätt när jag hör att folk ska ut och supa, desamma gäller med folk som super på Julafton eller dagen innan... Seriöst, alla helgdagar är inte en ursäkt för att supa...

Som ni märker är jag lite less på folk som inte kan tänka sig något vettigare att göra än att supa ner sig så fort dom får chansen. Förr festa vi fan nästan varje helg, men nu blir det aldrig.

Förstå, iår har jag "supit till" en gång....EN! sug på den påskkaramellen ni.


GLAD PÅSK PÅ ER!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad påsk!

2009-04-11 @ 11:14:10
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0