Mensmonster

Det är precis vad jag har varit idag. Blev inget sovande imorse när jag kom från jobbet istället städade jag undan lite, diskade en stor disk, käkade frulle och såg på film. Blev Pirates 3, mmm Johnny Depp! *dreggla*

Vid 12.30 tiden var Harrie klar i skolan och mötte mig och Valle för att åka till Willys i Älvsjö. Löning betyder ju storhandling..(yeey, vuxenpoäng) Bara det att jag hade fruktansvärd värk i magen och har haft hela dagen. Kunde fan knappt fokusera på vad jag skulle handla. Jag gick tom förbi en ost-provning som dom hade i butiken. JAG DISSADE OST!
So what tänker ni, men dom som känner mig skulle bli chockade. Ost för mig är som Joltcola är för en WOW-fanatiker.

Blev allt som allt kanske 2-3 timmar sömn idag, kommer bli ännu grinigare inatt alltså.
Sorry främst Harrie & Valle för mina PMS utbrott, men detta är fan ett års lagrad PMS som väller ut.
Yikes.

Nej, nu ska jag frossa i Kinder-choklad...och jobba såklart!

och btw, på Taxi Card jobbar Stockholms sötaste Taxichaufför!

Starkt Beroendeframkallande!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

å dom måst ejag smaka!



kunde vart, kunde vart. men jag har väldigt käcka p-pills som låter mig vara ifred från sånt. härligt är det:D

2009-04-25 @ 00:13:10
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0