Shop Shop Shop

I förmiddags var det dags att få shoppa lite, klädshoppa på nätet alltså. Jag och Harrie beslöt oss att beställa massa vår/sommar kläder. Blev lite dyrt men nu har jag shoppat typ alla mina sommarkläder... kommer behöva lite småsaker som solglajjor, halsband och sommarskor men inte mycket mer.

Här är en lite av det jag klickade hem:




Blir att hämta kläderna den 25e, längtar redan!! Det är bara att hoppas att allt passar...men kläderna från Ellos brukar vara rätt bra. Jättemycket av det jag beställde var på rea, så där har ni ett bra tips om ni behöver sommarshoppa lite...

Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss

Kommentarer
Postat av: broder

tänk lite ...handlar mycket kläder..

betala skulder o sådant som viktigt först o handla mat..

kram tänker o värnar om dig





snygga kläder...jag vill oxå men men annat tänka på

2009-04-14 @ 00:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0