Shopping och Kissie-kopior

Igår när jag och Boholm vinkat av syrran var det egentligen meningen att jag skulle åka hem, brukar inte vara så pigg dom dagar jag ska jobba, men jag beslöt att stanna i city eftersom jag nästan ändå aldrig är där. Passade på lite att umgås me min böna Boholm eftersom hon snart drar till Spanien på sin efterlängtade bartenderkurs i 3 veckor.

Hon skulle göra lite last-minute shopping och jag fick agera smakråd, lite iallafall.
Blev en tripp in på HM vid NK (Stockholms bästa HM..fast BIB-avdelningen är lika tråkig och oinspirerande överallt), sen blev det Topshop i Gallerian och sen PK-huset, Boholm hittade en hel del spännande saker, om man ändå hade hennes storlek! För mig blev det bara fönstershopping, snacka om att jag längtar till löning!

Blev lite konfunderad över en sak när vi sprang in på Gina Tricot (Vid Sergel), de två första tjejerna vi får syn på när vi kliver in ser ut som Kissie. Tänkte inte mer på det utan stegade mot rulltrappan och i den står ännu en kopia. Seriöst småtjejer, VARFÖR håller ni på? Visst Kissie är jättesöt, men varför kan ni småtjejer inte skapa en egen stil. Ju mer jag uppmärksammade tjejerna runt omkring mig så insåg jag hur LIKA alla är.
Sjukt tråkigt måste jag säga...

Nej, nu orkar jag inte gnälla mer, nu ska jag, Harry o Valle ut o Grilla lite i solen! Härligt värre..
Blir jobb kl 22-08 ikväll/natt så jag lär skriva lite mer då!

Pussen ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0