Slutet på en mycket härlig vecka.

Imorse blev jag väckt redan kl 8, det var dags att börja packa iordning och göra oss klara för att åka. Lillsyrran skulle ju nämligen hem tll Värmland idag. Passade på att möta Boholm på Tcentralen och sen begav vi oss upp till Cityterminalen för att köpta biljett och vinka av systeryster.

Känns skumt att lillsyrran blirvit så stor, hon har blivit hur lång som helst och så mycket mer vuxen. Sen börjar ju tonårskaxigheten komma, nästa år blir hon 13 (herregud vad jag är gammal!) och jag kan bara gissa hur hon kommer bli när puberteten kickar igång. Förutom lite tjafs så har det varit en skön vecka, mysigt och få umågs med syrran lite, försöker ju lära henne allt jag kan. Känns lite jobbigt att jag inte kommer vara "på plats" nu när hon komemr börja träffa killar och sånt. Skulle skrämma bort varenda en och om någon skulle göra henne illa...ojojoj vad dom skulle få springa. *muhahaha* (ondskefullt skratt)

Det bästa av allt är att syrran trivs jättebra med Harry, hon kallar tom Harry för "plastsyrra" nu. Kul för harry också oh leka lite storasyster eftersom hon inte träffars sin egen syrra så ofta. Till sommaren har vi planerat att ta med min och hanske henens syrra till Skansen eller Grönan, vore kul som fan!

Kändes iallafall lite bittert att hon åkte, men vi har haft en rolig vecka. Om inte annat har hon fått fart på mig, brukar inte vara den som är ute o rör på mig direkt men under veckan har vi ju promenerat en hel del, spelat basket, varit i Harries skola mm. Skönt att inte bara vara hemma o sega jämt.

Ska lägga in lite mer bilder från veckan...imorgon kanske!


Grönan

Kommentarer
Postat av: broder

Bra du har koll på minisyster o hon får dig att röra på dig MOTION skadar aldrig...kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-04-17 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0