Städyrsel

äntligen har jag kastat mig i sängen, blev precis klar me att städa badrummet, rensa avlopp i en lägenhet med tre bruda som är hyfsat långhåriga..urk säger jag bara. men skönt att ha det gjort.

Har städat mitt rum oxå, rensat ur lite gamla saker, skulle egentligen bara vilja slänga det mesta...men man blir ju fäst vid vissa saker. Har lite småsaker kvar, men det får jag spara tills imorgon.

Är helt galet hungrig nu, men klockan är liksom över tio på kvällen, känns inte som någon mening och laga mat.
Vore gott med flingor i mjölk...Cheerios....ahhh...
fan att man inte har det hemma då. Suck.

Blir nog att spela lite Sims snart, fördriva tiden innan man ska sova.

På tal om gamla saker, hittade en gammal bild på mig, tror den är tagen sommaren 2006 när jag och Forsman gick en sommarkurs på Universitetet. Ser helt annorlunda ut....eller vad tycker ni?

Här snackar vi Oldie....Charlie in 2006

Kommentarer
Postat av: ♣ Sussi - En galen norrbottning ♣

ÅÅÅÅ cheerios är svin gott. Men älskar alla dom där "lfingorna" som smakar choklad och grejer. Men dom kan man inte käka för det är för onyttigt och inte alls näringsrikt. Men brukar ändå köpa hem och MUMMSA :D

2009-04-06 @ 23:14:47
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0