Storstädning

Idag ryckte jag och Valle upp oss, dags att städa igen, vet inte hur vi lyckas med stökigt var det, i hela lägenheten. För att vara tre tjejer så är vi rätt slarviga, men jag kan stolt säga att jag bättrat mig! Det är sant, man behöver inte pistolhota mig för att jag ska städa nu förtiden. (Brorsan, du skulle bli förvånad)

Blev iallafall ett rejält ryck i kök, hall och badrum, men speciellt i mitt rum. Både jag och Valle sortera bort en del gamla kläder, smink och massa skräp som bara tog upp plats. Så här ligger jag nu, nystädat rum ochn en nybäddad säng, vill verkligen inte slita mig till jobbet, men måste man så måste man.

Fick reda på en både spännande och skrämmande grej nyss. Istället för att jobba själv inatt (som jag brukar på torsdagar) så ska jag och mina två chefer jobba hela natten. Bara jag and the bosses alltså, snacka om att jag måste vara på topp.
Därför blir det nu en powernap och sen lite köttfärsås & skruvmakaroner innan mn kilar till jobbet.
Blir nog en spännande natt...

Innan powernapen ska jag visst springa ut på gården med nåt kött och en gaffel :D
(Harrie Grillar med hennes kusiner Pinte o Beccis, bäst att jag kollar till dom. Galna finnar och eld är ingen bra kombination..*retas*)


Bild från jobbet -08.
visst är jag sjukt sexig när jag är svettig, solbränd och osminkad?
Hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0