Telefonsamtal till andra sidan jorden..


Har varit duktig idag och gjort min deklaration via nätet. yeeey, Vuxenpoäng igen!

Men det var något hel annat jag skulle skriva om....
Jag började tänka på min pappa, för er om inte vet så bor min far i Canada och vi har endast kontakt via brev. Jag är född "over there" och flyttade till Sverige med min bror och mamma när jag var 6 månader gammal. Sen dess har jag inte träffat eller pratat med min pappa.

Igår beslöt jag att göra något åt det, jag har försökt tidigare på egen hand via nätet, men inte fått fram något. Jag ringde utlandsupplysningen och pratade med en underbart trevlig dam som försökte få fram telefonnumret till min far.Vi hittade tyvärr inget listat i hans namn, då provade vi med Adressen, där hittade vi en C.Clifton. Min fars sambo heter Callie. Jag har alltså funnit telefonnumret till min far.

Jag skakar vid bara tanken på att ringa, vad ska jag säga, vad kommer han säga? Kommer jag börja gråta? Kommer han ens förstå min halvtaskiga engelska, måste öva lite innan känner jag.
men som sagt, vad i helvete ska jag säga?



Kommentarer
Postat av: Jejja



Bara ring,du kommer nog på vad du ska prata om när han svarar.

kram

2009-04-27 @ 14:18:24
Postat av: Broder

HELT RÄTT GÖR DET..ring du fattar han o han fattar dig...





kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam love ya

2009-04-27 @ 14:54:45
Postat av: ♣ Sussi - En galen norrbottning ♣

Oj vilken grej! Klart du ska ringa :) Du måste uppdatera hur du gör, det kan bli ruskigt spännande :D

2009-04-27 @ 15:41:54
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0