Uttråkad

Ni märker bristen på glada inlägg antar jag. Känns så tråkigt o vara ledig och inte kunna göra något eftersom allt kostar pengar typ. funderar på att dra till Harries skola imorgon igen, dom skulle ha lärarfritt och hon skulle spendera en hel del tid i verkstan, vilket innebär att jag skulle få måla igen. Det om något kan göra mig lycklig, bara doften av akryl göra att det spritter i fingrarna på mig.

Hade en skitkonstig dröm inatt, en polares ex stötte på mig och jag liksom försökte få honom att fatta att jag inte tar polarnas gamla "leftovers" och att han absolut inte är mig typ. Detta erkade inte göra någon skillnad, vart jag än gick så dök han upp, rena stalkern!
Snacka om att blev glad när jag vaknade och det bara var en dröm!

Vad händer hos er runt om i Sverige idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0