We didn't start the fire...

Konstiga låtar som fastnar i skallen på mig...

Nu är jag på jobbet igen. Hade hellre vart hemma med lillsyrran och haft en myskväll, men det får bli imorgon, då är ju Harry tillbaka från Muskö också. Lugnt på jobbet nu och hoppas det fortsätter så, men kan tänka mig att det blir en hel del supande runt om i Sverige idag så kan tänka mig vad jag får för samtal sen...

Ett tips!
Ska ni festa och har vägarna förbi Södertälje så hoppa in på Hamnmagasinet där världens snyggaste bartender jobbar! :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-12 @ 18:20:28
Postat av: boholm

Naaawww vad söt du är! Love you!

2009-04-12 @ 18:23:18
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0