14timmar jobb

Idag är man tillbaka på jobbet igen, chefen ringde och undra om jag kunde komma in "lite tidigare". Egentligen börjar jag kl 23 men nu kom jag hit redan vid 17tiden. Detta innebär att jag ska jobba i 14timmar! Får väl se hur det går. Har vart på Matbutiken här intill jobbet och bunkrat upp med lite frukt, snus och choklad. Då borde man klara sig tycker jag.

Har varit ett par sega dagar hemma, harry har haft en trevlig Sundsvallstös på besök så jag har hållt mig undan lite, vill ju inte vara i vägen direkt. Blev dock sjukt segt igår så tillslut bad jag D komma över. fjärde gången vi ses nu på typ 10 dagar. Mysigt värre. Trevligt när man hittar en grabb som bor "granne" med en, kan ju ses lite mer spontant då.

Tänkte svara på en komentar jag fått också:

MrBIG : Vem är du och hur hittade du hit? Söker en 3a, så billigt som möjligt såklart..haha. Men inte över 7000.

Nu ska jag återvända till att svara i telefon på jobbet..
11 timmar kvar, yeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0