Blackout

Jag stannar alltså hemma, ja, jag är tråkig. Har fan inte riktigt råd att åka dit, inte när vi ska fira mig på Onsdag, får lägga mina sista kronor på det.

Stannar inte hemma pga ekonomin endast, mår inte så bra nämligen. Har ont i huvudet, vilket jag hade hela natten och känner mig down. Gjorde något läskigt i förmiddags, skulle fixa lasagne om jag hade längtat efter i flera dagar, gjorde den klar och ställde in den i ugnen, sen började jag blogga och efter det är allt svart. Minns INGENTING och vaknade upp ett bra tag senare. Kastade mig ut i köket och stängde av ugnen. Lasagnen var så klart endast en form av KOL så den var bara att kasta. Surt. Det var iofs inte det värsta, känns jättecreepy att jag inte minns något, visst jag har en tendens att somna lite hur som helst (har typ en lätt form av narkolepsi enligt mina polare) men detta var något annat. Jag somnade inte, jag tuppade av. Känns fruktansvärt obehagligt och undrar om det kan vara något som är fel, på riktigt.

Får se om blodproven jag tog hos läkaren visade något, kan ju vara något värde som inte står rätt till...blir ju lite orolig
Blir iallafall att stanna hemma och ta det lugnt.

Förlåt Boholm, hoppas du inte tycker att jag sviker ♥
Hoppas ni 3 har kanonkul på Grönan. Vill se alla bilder sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0