Bloggpaus

Nu ska jag hem från jobbet, precis kollat klart på "En Shopoholics bekännelse", inte sett den förut men ja e glad att jag inte såg den på bio. Den var okej att titta på, men rätt fånig, inget jag lär se igen iallafall.

Mår inte speciellt bra, har bankande huvudvärk och känner mig yr, hungrig är man också. Snackat med chefen och fick ledigt ikväll/inatt så nu är jag långledig. Vet inte om jag börjar bli sjuk eller vad det är. Ska iallfall vila upp mig nu hemma, bara göra ingenting förutom städa lite.

Kommer inte ha internet nu hemma så blir inget bloggande förrän på Torsdag då jag kommer till jobbet igen. Nås som vanligt på mobilen, kommer få tuppjuck utan internet så lär smsbomba er alla!

Nu ska jag släpa mig till bussen, puss på skinkan.
TTYL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0