Cleaning the Office

Sitter på jobbet nu och ska strax ta "matrast", till min förvåning så är det ett par utländska städare som smyger omkring här på kontoret. Denna gång städar dom fan helt otroligt noggrannt, blir ju impad. De förra städarna vi hade här verkade knappt bry sig, men nu alltså. Har nog aldrig sett lokalen så fräsch.

Den kvinnliga städerskan var tom så gullig att hon frågade mig om det gick bra att dom dammsög (vilket de förra städarna aldrig gjorde), hon ville bara veta så dom inte störde oss när vi jobba. Hur gulligt är inte det då?

Undra va dom tar i timmen, man borde bjuda hem dom till mig..mitt rum och resten av lägenheten kan behöva en omgång! Vem vet, kanske blev så inspirerad nu så att jag själv drar igång och städar hemma imorgon. Ska iallafall städa köket och plocka lite, Harries vän Johanna kommer ju upp på besök imorgon igen och på måndag kommer min fiiiina Marcus!

Nu är det dags för maaaaat.
Smisk och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0