Dags att dra

Känner mig så jävla seg, måste klä på mig och dra mig mot grönan snart, ville ju vara där innan klockan 18.00. Pratade nyss me Boholm som redan är där och tydligen är det redan fullt av folk. Vissa som köat sen imorse. Jag har aldrig förstått mig på sånt, sen är jag ingen som bryr sig om artister direkt. Visst ska bli kul och se Lady Gaga live, men bryr mig inte om jag står längst fram (där alla jävla snorungar hoppar, trängs och skriker i örat) eller 50 m bort där man ser och hör asbra.

Aldrig fattat denna hysterin som råder vid konserter...
Ska blir kul och se om Gaga är lika bra live som jag hört att hon ska vara.

Puss

Update: Jag stannar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0