Den segaste födelsedagen ever...

Om en timme är min födelsedag över, tack alla ni som har grattat mig, lite besviken på att vissa inte har hört av sig... men men. Nu är jag på jobbet iallafall, blev lite sen men ringde chefen så det var helt ok. Såg fram emot att farsan skulle ringa idag och tro på fan att han ringer, när jag sover! Han sa på mobilsvaret att han skulle ringa efter sitt jobb, borde vara om nån timme så jag håller tummarna.

Kommer bli en lång natt, vill verkligen inte vara här och speciellt inte när jag vet att jag måste hit imorgonkväll igen. ahh.
Vill vrida tillbaka klockan till i Onsdags. Hade så jävla kul då.

Kommer inte bli så mkt bloggande nu. Mitt internet hemma fuckar så får blogga från jobbet.
Blir ensam hemma hela veckan så ska försöka umgås med lite folk man inte träffar så ofta, kanske blir och rensa lite i mitt rum, börjar bli dags och slänga en massa saker, flytten närmar sig ju med stormsteg.....

Inte så intressant eller flytande inlägg detta... Jag är BITTER. Det får man vara när man blir gammal. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0