Jävla Klant..

Tror ni jag var pigg och glad kl 13 idag? Tror ni jag stod inne i stan och kollade på paraden? NEJ. Jag sov som en jävla gris, Harrie sov minst lika hårt trots att hennes mobil hade ringt flera gånger. Boholm hade mesat vid 13.30 tiden och skrev att hon var nyvaken. Kan förstår att det lilla livet var trött efter igår när hon jobbade 17 timmar på 3 olika jobb igår, jag är impad gumman!

Blev alltså ingen parad för min del, lite surt eftersom jag verkligen ville se den. samtidigt behövde jag ju sova efter en natt av jobb. Börjar jobba kl 20 ikväll igen så ingen idé att gräma sig över det. Hoppas det inte regnade på er inne istan allt för mycket!

Imorgon blir det iallafall att se Lady Gaga, har längtat som fan, och denna gång ska jag inte försova mig för jag ska till grönan!! Någon mer som ska dit?


Kommentarer
Postat av: K A T J A | livet och allt därtill.

Sv: Det hoppas jag ;) Usch, jag tycker inte om hösten eller vintern - hatar kyla, huvva! :)

2009-08-01 @ 17:06:34
URL: http://kingandqueen.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi taaack :D:D



Första inlägget om mobbing finns nu i min blogg!

tyck till och berätta dina egna erfarenheter om mobbing. Du kan självklart vara anonym.

Det mest rörande kommer att hamna i bloggen tillsammans med en kommentar från mig.



Har du varit utsatt för mobbing?

Då är min blogg nånting för dig!

I min blogg kommer jag att skriva nästan varje dag om mobbing, hur man kan få stopp på det, läsa andras erfarenheter och mycket mera. Stödjer du min blogg? Lägg gärna till mig i bloglovin om du vill visa stöd och support. Länka gärna till min blogg så andra inom Sverige kan få reda på allt ang mobbingen. Mobbing berör mig och jag brinner jätte mycket för att hjälpa barn och ungdommar i alla åldrar.



emmaeriica.blogg.se

2009-08-01 @ 17:59:25
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: johanna

hej! jag jobbar som vårdare på ett stödboende (om du har sett en annan del av köping nån gång, så jobbar jag på ett sånt ställe) :) så jag jobbar nästan alltid 25h när jag väl jobbar! joo, jag tror vv kommer passa fint!

2009-08-01 @ 21:43:30
URL: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: johanna

tack för att du röstade, jättesnällt :)

2009-08-01 @ 21:43:44
URL: http://jonkiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0