Lady GaGa

Äntligen är Söndagen här, idag spelar ju nämligen Lady Gaga på Grönan, skoja inte att man har längtat. Ska försöka få i mig något och äta och sova några timmar, lär dra in till stan vid 16-17 tiden hon börjar ju inte spela förrän kl 20 så jag kanske inte kommer va helt död iallfall. Var en sjukt lång natt på jobbet så jag är glad att den är över.

Iallafall vid Grönan ska vi möta upp Boholm, hennes syrra (lillskiten haha) och Lovisa, kanske Ville också om han inte är för bakis..

Ska ta massa bilder iallafall men dom kommer nog upp imorgon, kommer däcka när jag kommer hem ikväll igen.
Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: sass

tack ^^ legginsen är gamla som jag klippt hål i bara ;)

ja det är ju det och ja absolut.. Lady GaGa är så bra ^^

2009-08-02 @ 10:46:22
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: sveaJ

sv: Tack så jätte mycket :

2009-08-02 @ 13:51:22
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0