Mamma är lik sin Mamma

Var ju nere vid Skeppsbron och träffade familjen lite igår, delar av den iallafall. Stod och tjöta lite och kramades en del, märktes att speciellt mormor var jätteglad och se mig. Blev inget tjat utan jag kände mig glad i deras sällskap, var en skön känsla måste jag säga. Hoppas dom fick kul på båten nu ikväll!

Blir ingen resa ner till Krhamn nu i augusti, finns inte pengar till sånt, får bli i september istället. Eftersom dom inte får fira mig så fick jag födelsedagskort av dom nu, sött värre!


 
Sen passade jag på att ta en bild på kära Mamma & Mormor..
Då Kläcker mormor :-"Nej Fy, ta inte kort på oss, då förstör du filmen".
Hon fattade alltså inte att jag tar kort med min mobil utan trodde det vara en gammal kamera med filmrulle i..
Hon är för söt den tanten!


Mamsen och Mormor framför båten..

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag har landställe i bollnäs ;)

kram

2009-08-05 @ 13:43:26
URL: http://emsied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0