Meningslös fakta

Märkeskläder eller secondhand?
Secondhand

Liknar du en kändis?
Jo, Shrek och jag är rätt lika...

Bästa låten i världen?
Oj, vart börjar man? Fix You med ColdPlay ligger bra till.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Japanskt och kinesiskt är ju en favorit

Det här vill jag bli när jag blir stor
Inredningsdesigner

Detta skulle jag vilja prova på
Flyga Luftballong (någon gång i livet så)

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
hmm..Vet många som förtjänar det..R är en bra kandidat.

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Människor som inte kan sköta sig själva utan måste snacka skit/kolla snett på andra för att dom själv är osäkra.

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
1. Jag äter inte skräpmat 24/7 (VAAA? det gör väl alla tjockisar) 2. Jag har aldrig varit utanför Sverige i vuxen ålder
3. Jag tror inte på Tomten.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ärlighet

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Usch, måste vi dra upp det? Bossa...fan va längesen.

Hur var du som barn?
En riktig pojkflicka, lekte Batman med grabbarna.

Vad tycker du om fildelning?
Go for it.

Varför bloggar du?
Skönt och få skriva av sig ibland.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Kärleken till mina vänner (och syskon) betyder mest.

Vad kan man leva utan?
Vänsterpartiet, Carola, SVT, Religion o mycket annat..

Vilket är viktigast hos din partner?
HUMOR

Vad skulle du göra med ett friår?
Umgås med vänner och resa till Canada (om man hade haft cash)

Hur svarar du i telefonen?
Beror på vem som ringer. Polare: "Aaa" eller "Tjennaaa" Okänd: "Ah, det är Jessica"

Är du pinsam på fyllan?
Nej, jag är skötsam, lugn och trevlig. (LÖGN)

Vilken var din första konsert?
Hmm, vettefan. Jo Exellence (eller va dom hette) i Umeå när jag var 13 kanske.

Människa som gör dig enbart ledsen?
R..trött på hans jävla dryga stil. No more säger jag bara.

Människa som gör dig enbart glad?
Min lillasyster, är superstolt över henne.

Värsta känslan?
Ensamhet gillar vi inte

Favorit tv-program?
Oj många. Lipstick Jungle, How I Met your Mother, So you think you can dance mfl...

När grät du senast?
Imorse till nån film..

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?

Att jag hann träffa min farmor & farfar, farbror & kusin Alex innan de gick bort.
Samt att jag hade haft en bättre relation med min Far.

Vart går din drömresa?
Canada.

Vem är ditt drömragg?
Bruce Willis..haha

Vem är din hjälte?
Hjälte, vettefan, men min Bror är en stark förebild.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig

Vem var din första kärlek?
Stefan

Har du någon dold talang?
Jag kan låta som djävulen när jag sover. (tänk filmen Little Nicky)

Har du mobbat någon?
Ja, vilket jag ångrar.

Vilket djur skulle du vilja vara?
Vildhäst.

Har du snattat någon gång?

Yes, på Konsum när man var ung och dum.


Kommentarer
Postat av: MrBig

Hahaha. Det där var ju ett kul formulär ju. Utgång idag eller?

2009-08-22 @ 14:41:15
Postat av: Anonym

äLSKAR DEK SYSTER !!

jAG GILLAR BILDEN :)) SNYGG <33

PuSS DIN LILLSYSTER

2009-08-26 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0