mot Skeppsbron!

glömde lägga in detta förut, skrevs runt 14.30.

Nu ska jag klä på mig och dra in till Skeppsbron. Ska träffa mamma och mormor, är fan lite nervös och hoppas det blir trevligt. Vore så trist med tjafs eftersom jag inte sett dom på så länge.

Efter jag träffat dom så tänkte jag nog dra hem till Lilie, pratade med henne igår om vi snacka om att vi skulle ses. Har skjutit upp det i evigheter, utan direkt anledning. Känner mig sjukt taskig. Så nu ska det väl äntligen bli av, om hon fortfarande har lust. Skulle behöva dra till bolaget idag också och köpa vin tills imorgon, får se om jag hinner förbi där.

Sist men inte minst, fick reda på att Klubb K har lagt ner på cattelin, wtf, vart ska vi nu dra imorgon?! Måste kolla runt lite sen... men nu måste jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0