Porr och snygga bilar...

Låg nyss och kikade igenom Mios höst/vinter katalog för är det något jag älskar så är det inredning. Jag blir helt till mig när jag ser alla dessa vackra möbler, både moderna och inovativa saker eller gamla klassiker. Inredning för mig är som  Porr för andra, eller som bilar är för vissa.

Jag sitter alltid bänkad och ser på program som Roomservice, Simon & Thomas, Antikdeckarna, Äntligen hemma eller Extreme home makeover, nu är det en jävla spridning på dom programmen men jag ser dom för att inspireras. Vad som får mig att bli trollbunden är alla olika fomer, tyger, kluriga idéer, färgblandningar. Jag älskar det helt enkelt. Jag känner ingen som uppskattar färg och form på det sättet jag gör, mina vänner är inte alls inne på samma spår även om dom kan vara smått intresserade av vissa delar.

För mig flyter Inredningsdesign ihop med tex kläddesign...Jag kan se en klänning och få en vision om hur jag skulle vilja inreda ett rum, jag kan se en tavla och i mitt galna lilla huvud ser jag ett mönster, ett klädesplagg eller vad som helst. Det finns inga gränser när det gäller kärleken och fantasin till Konst, Mode och Design för min del.

Om man nu bara hade råd att köpa det man ville ha, kunna inreda efter smak, inte efter plånbok..
Man kan ju alltid drömma.

Nej, nu måste jag skynda mig, börjar jobba kl 23.
Up Up And Away.

Svart och Vitt....funkar jämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0