Toppenkväll!

Igår var jag hos Lilie till runt 12 på kvällen, hade tänkte att åka hem tidigare men hade kul så kunde lika gärna stanna. Blev en hel del prat, har ju inte sett varandra på så länge så det är klart man har mycket att berätta, är så glad för hennes och Manges skull, om ett år ska dom nämligen gifta sig. Igår fick ja se bilder på kyrkan och det är jättefint där.

Blev bjuden på käk direkt jag kom dit och efter det så började vi spela Wii. Har aldrig testat förut men vi körde Bowling (som jag var toookbäst på), Baseball com gick sådär och Tennis som hon slog mig rätt stort i. Efter ett tag var jag tvungen att ta en paus och gå ut, man blir ju helt svettig, fast det var kul som fan. Jag vill också ha Nintendo Wii!!

Våra fina "gubbar"

Vi behövde kylas av lite båda två så vi tog med hunden Saga ut på promenad och sen satte vi på deras uteplats och spelade "fia med knuff", retro värre och jag vann såklart. Tur i spel men inte i kärlek eller?


Lilie och vovven Saga i köket...och på uteplatsen..


Vi spela Fia..och Saga spanade in andra hundar...

Vi kikade på Ghost Wisperer (sjukt bra) och So you think you can dance, det sistnämna är rätt bra, men de enda danserna jag är intresserad av är Modern stil och jazz, helst av Mia Michaels, hon är sjukt duktig, vissa av danserna hon koreograferat kommer man ihåg flera år efteråt. Talang så in i helvete med andra ord..!


Galet Vacker dans...

 Nu har jag iallafall lovat mig själv att det inte ska dröja 1½ år innan vi ses igen. Tack för igår gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0