Filmkvällar och Bio

Just nu sitter jag och lillsyrran på balkongen, påklädda från topp till tå för att försöka slippa frysa ihjäl. Varför sitter vi här? Jo, för att vårat internet funkar bäst här ute, har betalat hyarn och elen och tänkte snabbt blogga lite innan jag styr upp disk och middagen.

Igår efter jobbet drog jag, syrran, Tobbe och Forsman till Willys här i Märsta och storhandlade. Har aldrig sett ett sånt välkylt kylskåp förut, skönt värre! Efter vi hade käkat lite lunch så däckade vi alla och strax innan kl 19 väckte syrran mig och frågade "Skulle inte Boholm komma nu?". Jag fick typ panik, trodde hon redan vart här och typ åkt för att vi inte svarat, men det visade sig att hon var på väg då. Blev att kasta sig upp, plocka undan lite och klä på sig.

Hade tänkt köra tacoskväll, men ingen va sugen så istället blev det filmtittande och julskinks-mackor. Jag gjorde nämligen min första julskinka igår, gott som fan!

Idag har vi alla legat i soffan och degat, skulle egentligen till Sollentuna men ingen av oss orkade gå ut så får ta det imorgon.

Här kommer morgondagens planer:
-Hämta mitt nya Pass i Sollentuna
-Ev hämta ut ett paket från Ellos
-Bio på kvällen inne i stan. Avatar i 3d ska de bli, spännande värre!!

Blir bio med Syster, Forsman, Tobbe, Marcus, Harrie och några till..ska bli kul och umgås med Harrie igen... Det var fett längessen!

Nu blir det däremot mat...fryser ju härute!

puss o hej!


Kommentarer
Postat av: broder

hoppas filmen var bra se om kan lura med någon kompsi på den o sherlock holmes tror är bra...

kram på er.....

kallt``??? hahahha -30 här

2009-12-29 @ 15:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0