Gammal kärlek rostar aldrig

Okej, när jag gick i mellanstadiet/högstadiet fullkomligt älskade jag Westlife. Dom var ju bara så fina...alla dessa kvällar man låg i sängen, klottrade någon killes namn i sin dagbok och var sådär barnsligt kär, i bakgrunden poppade man Westlife ballader på högsta volym och givetvis kunde man varenda låttext flytande...

Hade glömt allt detta, eller snarare förträngt, men nu när jag slog på veckans Idolavsnitt på TV4 Play och såg deras framträdande så bara bubblade alla gamla minnen upp.

Man kan bara inte sluta älska Westlife.. Vare sig man är 13 år eller 23. ♥

Så små å söta dom såg ut....

2009, och pojkarna har blivit män!

 


Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

Jag ÄLSKADE Westlife när jag var yngre. Shane var min favorit:)

2009-12-08 @ 12:24:27
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0