Min Julafton :)

Igår var det alltså julafton, kändes skönt att fira jul med hela familjen, var många år sen sist. Julafton började runt runt 9tiden på morgonen av att syrran kom inspringandes i hennes rum (där jag sov) ovh skrek "VAAAAKNA DET ÄR JULAFTON!", så det var bara att släpa sig upp. Tog en snabbdusch innan vi käkade "tomtegröt" till frukost, hur gött som helst.

Resten av förmiddan gick åt att spela Yatzy, se julfilmer och vänta på att klockan skulle bli 13.30 så vi kunde få lite julmat i magen. Sagt och gjort, är faktiskt inget fan av julmat men mätt blev man. Efter maten samlades alla i vardagsrummet för att se på Kalle Anka, dock var det så tråkigt så vi började öppna julklappar istället...

Jag fick bla: Varma tofflor, ett gosedjur jennifer sytt åt mej , ugnsformar, eltandborste av bror, en porslin ros, en tomte älg, en tomte av mormor och 500 hundra kronor oxå. Det var typ de jag fick !
   Tack för julklapparna Familjen ;) enda julklappen jag väntar på nu är den från farsan...

Har inga bilder här på syrrans dator utan får fixa det när jag väl är hemma.. Imorgon bär det ju av hem till sthlm igen!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0