Natten gick bra

Trodde faktiskt inte jag skulle klara jobba 11 timmar till, när jag kom hit igår kväll var jag så trött så jag höll på att dö, kom tom för sent för att jag knappt kunde vakna hemma i Märsta. Har druckit juice, cola och kaffe inatt för att hålla mig vaken och just nu är jag inte alls speciellt trött.

Slutar om 30 min, sen är det raka spåret hem som gäller. Måste sova lite för i eftermiddag bli det att dra med Forsman till Sollentuna. Ska till polisen och fixa pass, något jag borde ha gjort för längesen! Hoppas bara inte att det krånglar, mycket som hänger på att jag får det inom 7 dagar..

Blir nog inte mycket bloggande i veckan utan lär blogga på fredag igen (om jag inte snor forsmans internet nån dag).

Ska försöka fixa lite kul kryssningsbilder på onsdag, så ni som bangade får se vad ni missade! haha.



Boholm, tack för att du höll mig sällskap på msn inatt. Miss you ♥

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Jag gillar alla hans filmer, men mest nightmare before christmas, sweeney todd och corpse bride :) Men alla är grymt bra!

2009-12-07 @ 12:59:14
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Åh, jaa citron i bodyscruben är så fräscht, jag kan inte ha den dock, hyffsat torr hy på kroppen och fet i ansiktet, det torkar ut med citrus i längden :/

2009-12-07 @ 21:58:29
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Malin Calmebring

åh tack så mycket =)

2009-12-09 @ 17:48:02
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0