Snilleblixt i Natten..

Kom nyss på en super idé...trodde jag iallafall. Kläcker min idé tilll Forsman:

Jag: Fan vet du vad man skulle börja med efter nyår?
Forsman: Nej, vad?
Jag: Om man skulle spara en krona varje dag i en spargris så har man ju massor med pengar nästa nyår!!
Forsman: Öhm......*tyst*
Båda börjar skratta
Forsman: Det är ju inte ens 400 spänn?!
Jag: Nej just ja...jag tänkte fel.... (i mitt huvud tänkte jag att fan, då sparar man ju fler tusen....)

Märks att man blir trött i huvudet på jobbet. Haha


Ps. Skulle googla ordet "spargris" fast på engelska, kom ej på vad det hette och frågade forsman, hennes svar var "späär pig".

Kommentarer
Postat av: broder

6 kr om dagen ger drygt 2000 till nästa nyår men kan man låta bli pilla på dem när de finns hihihi



Skönt du har så kul med forsman igen ..se till inte hon rymmer med pojken fort...



kraaaaaaaaaaaaamis

2009-12-05 @ 09:47:24
Postat av: Placebohoe

Söt bild ^^

2009-12-06 @ 23:05:47
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0