All by myself

Kommer du ihåg den Valle? I skåne..haha.

Ligger här hemma, lägenheten är tyst och mörk. Enda ljudet kommer ifrån tvn.Harry har åkt till Karlstad och Valle är hos sin familj. Jag är alltså ensam hemma. Ensam.
Kan inte minnas när jag var det sist, alltså mer än några timmar. Tycker inte alls om att vara ensam.
Visst, nu under eftermiddagen har det varit ganska skönt. Bara få vara ensam och tänka på sig själv, men ju mörkare det blir ute och här inne, desto mer ensam känner man sig.

Förstår inte er som vill bo själva, jag skulle få tuppjuck, typ börja prata med plantorna eller något. Hel-Schizofren.
Tur att jag ska jobba hela helgen så jag slipper vara här själv och uggla. Nu ska jag kolla på Sex and the City tänkte jag. Återkommer senare.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0