Cry me a river...

Vet inte vad det är med mig, känner ingen glädje alls idag. Istället går jag bara omkring på saker som gör mig ledsen och deppig.

1. Jag är pank.
2. Jag saknar Forsman.
3. Det är fucking alla hjärtans dag snart och alla är så kära...
4. Tänker mer och mer på en speciell person.
5. Sa jag att jag är pank?
6. Jag känner mig ensam, så jävla ensam.

Idag behöver jag fan få höra att någon bryr sig, vare sig nån skickar det på sms eller ringer, men inte då, det är visst bara jag som måste va omtänksam mot andra..
Känner fan att jag har gråten i halsen hela tiden, det är så JÄVLA synd om mig.
usch, jag vill inte alls klä på mig och åka till jobbet, jag vill bara ligga här, dra täcket över huvudet och sova tills det blir vår.
Make me smile..


Kommentarer
Postat av: Josie

Gör det, fast var beredd på att det först är lite segt och sedan händer allt på samma gång och sedan sorgligt. :( Hoppas jag inte avslöjade för mycket nu!

2009-02-12 @ 23:38:06
URL: http://www.josielarsson.se
Postat av: boholm

Baby har det hänt något?

2009-02-13 @ 00:12:58
Postat av: lisa (jävla stammis)

Men uh, ditt snyggo! Inte deppa bara för att det är alla hjärtans dag.

Vet du vad, jag o Sara tänkte köra en liten dricka tokmassa vin och glo på sista tävlingen av melodifestivalen (när den nu är om x antal veckor), samt skvallra massa om jobbet. Vore jätteroligt om du kunde/ville ta ledigt den kvällen o vara med!

2009-02-13 @ 12:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0