Geek-a-licious & Ahlgrens Bilar

Vad kan vara bättre när man är nere än att få Sveriges mest köpta bil? I tre färger dessutom. Kittlar dödskönt i kistan.
Sitter på jobbet nu, kommer bli en lång natt då jag har feting huvudverk.

Insåg idag att det här med att bli uppiggad visst inte var så lätt, ni är rätt snåla med sånt mina kära läsare.
*hytter med näven* Så jag tog på mig det ansvaret själv, att pigga upp mig alltså. Blev lite shopping, inte för att jag har råd, men whatta f, ibland måste man.

Blev iallafall ett par Geek-glajjor på tradera, Givetvis kommer bilder när jag fått hem dom, men så här ser dom ut:

I'm Such a Nerd

Kommentarer
Postat av: keela

Tack så mycket :)

2009-02-28 @ 22:11:16
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0