Give a little love..


Bjuder på en riktigt vacker gammal klassiker, här framförd av Chet Baker, även om min favorit version är av the one and only Frank Sinatra.
♥ My Funny Valentine

Vill dedikera detta inlägg till några av dom som ligger mig extra varmt om hjärtat.

Forsman: Du är som en syster, min dansande lilja i natten!
Boholm: Min soulmate, vad finns det mer att säga?
Harrie: Jag ser upp till dig, du är en fighter och jag är så glad att du kom in i mitt liv.
Valle: Trots allt gammalt groll, du är en pärla
Brorsan: Du är Den bästa man kan tänka sig, du räddade mig.
Andrea: Saknar att umgås med dig min ros!
Micke: En av få killkompisar jag har kvar, saknar dig och tack för att du alltid får mig på bra humör när jag är nere!
Marcus: Du är Sola i Karlstad!
Ville: Fina "lillebror", finns alltid för dig, du är Fabulous!

Vill bara att ni ska veta att JAG ÄLSKAR ER  jättemycket, även om jag inte säger det så ofta som jag borde!



En stor PUSS till mina fina bloggläsare också!

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Du är fantastisk Jessica. Love you!

2009-02-14 @ 09:27:15
URL: http://villeniskanens.blogg.se/
Postat av: Josef Wijk

Glad alla hjärtans dag!

Kram Josef

2009-02-14 @ 12:30:04
URL: http://www.metrobloggen.se/josefwijk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0