Hej mitt vinterland...


Puss på er alla läsare

Va fan är detta, det skulle ju bli vår och istället har snön bokstavligt talat vräkt ner. Jag vägrar att gå ut fan. Eftersom Valle är och hälsar på familjen så är det bara jag och Harry hemma, börjar bli lite tomt när man är van att ha henne här.

Tänkte ställa mig och laga mat snart, idag blir det ris och Korvstroganoff, underbart gott.
Alltid när jag gör den maten tänker jag på lillsyrran. När jag bodde hemma brukade jag alltid laga det till syrran såfort morsan åkte bort någonstans bara för mamma inte tycker om den maten. Både jag och syrran älskar Korvstroganoff så blev alltid att vi gjorde den rätten, härliga minnen. Usch, nu börja jag sakna lillsyrran, lär inte träffa henne förrän påsklovet.

Vad händer hos er andra en Måndag som denna?
Nu blir det Sex and The City på tvn, skönt att vara ledig.


Min vintriga utsikt från sovrumsfönstret...

Kommentarer
Postat av: broder

o du älskar min korvstroganoff hihihih

vi tre i familjen....mamma kräsen vet du

2009-02-23 @ 18:49:28
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA @

sv: tack så mkt:D skön blogg du har:D ska vi bevaka varandra med bloglovin?:)

2009-02-23 @ 22:07:16
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0